AI UN SUBIECT CARE VREI SĂ FIE FĂCUT PUBLIC? TE DERANJEAZĂ CEVA ŞI NU AI CUI SĂ SPUI?
MAX MEDIA aşteaptă informaţii la e-mail: iul.maxim@gmail.com şi la tel. 0344.116.140

miercuri, 24 noiembrie 2010

PLOIEŞTI: Cine şi cum primeşte ajutoare alimentare din partea UE

Începând de astăzi, Primăria Ploiesti distribuie ajutoarele alimentare primite de la Uniunea Europeană. Ca să nu creeze cozi şi îmbrânceli inutile, autorităţile locale au decis ca alimentele să fie împărţite pe bază de invitaţii scrise, pe care beneficiarii le primesc acasă, în funcţie de ordinea alfabetică a străzilor pe care stau.
Sunt îndreptăţiţi să primească ajutoare UE persoanele care au certificat pentru handicap cu grad mediu sau accentuat, şomerii în plată, pensionarii cu pensii sub 400 de lei şi cei care trăiesc din venitul minim garantat.

4 comentarii:

nicu spunea...

nu va suparati eu am un handicap mediu si o pensie de 234 ron ce acte imi trebuie si unde trebuie sa mergem ca sa luam aceste ajutoare va multumesc

nicu spunea...

nu va suparati ce acte ne trebuie si unde trebuie sa mergem ptr aceste ajutoare.va multumesc

MAX spunea...

Primaria Ploiesti ar trebui sa va aiba in evidente. Pentru siguranta, dati o fuga la administratia locala si vedeti daca asa este.

Anonim spunea...

am o pensie de handicap accentuat si nici un alt venit,stiu de aceste ajutoare si bineinteles ca le si astept din septembrie 2010 dar iaca trece anul,ajutoarele sunt pe terminate iar eu nu am primit nici o instintare iar cand ma duc sa imi iau ratia de mancare mi se spune ca se da pe litere.numele meu incepe cu Fiar str. cu J ce credeti eu o sa mai iau macar o farama din aceste ajutoare?????sau acum de sarbatori au fost epuizate stocurile????